NY BLOGG!!

2010-03-31 @ 21:03:18
Hej, nu har jag bytt blogg till http://thatpart.blogg.se ;)

HOS ESE

2010-03-21 @ 15:51:47
Hej, nu sitter jag hemma hos ese med amanda och pratar. Igår sov dom hos mig som jag skrev i mitt senaste inlägg, så vi gick till donken vid 22.00 istället så gick vi hem vid 23.30 ungefär. Sen när vi kom hem till mig skulle vi kolla på baksmällan men vi hade tydligen fått hem den på bluray så jag måste vänta med att kolla på den till nästa månad -.- Så istället kollade vi på Bruno haha ush sämsta filmen jag har sett.. från och med inatt ska min mamma jobba natt så ese och amanda ska sova hos mig idag igen. Och på ons ska ese sova hos mig igen för vi är ju lediag. Idag ska vi inte göra nåt speciellt vi ska nog bara sitta hos mig och ta det lungt kolla på film tror jag. Men nu ska jag dra hejdå

HEMMA

2010-03-20 @ 18:32:48
Hej, nu har jag varit hemma ett tag har hunnit äta och sånt. Jag köpte ett par hängslen för 69kr på H&M så det är jag nöjd med, sen köpte amanda ett par skor i outlet. Sen gick vi till donken så jag va bara borta i kanske en timme. Sen ikväll ska ese och amanda komma hem till mig och kolla på film sen vid 00.00 ska vi gå till donken och äta :P så nu väntar jag på att alla ska äta klart sen ska vi gå ut. Nej men nu ska jag sluta skriva. Puss

VÅRJACKA

2010-03-20 @ 11:49:03

Jag ska nog köpa denhär jackan till våren ;) vad tycker ni?


OUTFIT

2010-03-20 @ 11:03:37



Lila tröja - BikBok
Byxor - Gina
Jacka - Adidas


NYVAKEN

2010-03-20 @ 10:25:01
Hej, jag vaknade för en liten stund sen med värsta nackspärren (kul va?).. Men idag vet jag inte vad jag ska göra försöker få med amanda och ese att gå och sola eller fika med mig men dom säger bara kanske -.- aja men annars vet jag inte vad jag ska göra sitter väl vid datan tills nån hör av sig, men idag är det faktiskt 7+ ute så snart kommer våren det är bara all snö och is som måste bort. Nu ska jag kolla min facebook. puss

BEN&JERRY'S

2010-03-19 @ 20:22:29
Hej, just nu har jag lite ont i huvet och är öm på magen av nån anledning? aja men idag kom min mamma hem med Ben&Jerrys till oss så "that made my day" nej men det är såå gott speciellt cookie dough nån anann som tycker likadant som jag gör? ;) men jag ska inte skriva mycket för jag ska kolla på tv nu så puss ;)

HEJ HALLÅ

2010-03-18 @ 21:21:51
Hej, har inte skrivit på ett tag och det har varit skönt faktiskt. Dom här dagarna/veckorna som jag inte har skrivit har jag inte gjort något speciellt men jag har varit med kompisar. I skolan håller vi på med ett film-projekt som ska handla om religioner så det har varit roligt att göra, jag har spelat en kvinna på 57år, muhammeds farbror och sen några fler rollen så jag tror att filmen blir ganska bra. Imorrn är det freda också så då slipper man skolan i 2 dagar i alla fall. Nästa vecka ska vi vara lediga onsda och torsda men torsdan är inyte så rolig för kl.07.50 ska jag vara hos tandläkaren och jag ska be om tandställning för jag behöver verkligen det, och sen vid 13.00 har jag utväcklingssamtal eller vad det heter.. Så det blir inget sova ut då inte -.- men vad ska man göra? Men jag måste plugga jag ska svara på 20 frågor på NO som jag snart är klar med sen ska jag öva lite på svenska orden. Och på engelskan ska vi skriva om nån person från USA och jag valde Jennifer Love Huitt, har ni sett ghost whisperer? Det är nog bästa serien jag har sett, eller iallafall vad jag tycker nu för tillfället. Men nu har jag skrivit lite för mycket. puss och godnatt

Haha måste skriva dethär också, på vårshowen i skolan ska jag sjunga denhär låten:

http://www.youtube.com/watch?v=HRoN18crRAw&translated=1

STRUNTA I DET

2010-03-04 @ 12:41:17
Hej, bloggen jag la upp det kan vi strunta i för de visa sig att man måste vara med på bilddagboken.se så jag ska fortsätta skriva här även fast jag har börjat tröttna.. Ska försöka skriva så mycket jag kan när jag är här men förvänta er inget :p Jag ska börja på fotboll igen så det ska bli roligt jag ska isåfall gå med F96 för F95 finns inte längre.. Men jag ska gå från datan nu. Hörs ;)

FRÅGESTUND

2010-02-26 @ 20:53:19
Hej, har en frågestund så ställ frågor vad som helst.



HAHA

2010-02-26 @ 20:28:10
Hej, jag kunde inte hålla mig borta från bloggen.. Är sjuk igen ush! Haha jag la in översättning på min blogg och det är typ svengelska? haha tryck och kolla :p

BLOGG PAUS

2010-02-23 @ 18:45:59
Ja, rubriken säger allt, orkar inte blogga just nu eller på ett bra tag så kanske ses..... Bye!

WE ARE THE WORLD

2010-02-15 @ 19:46:58

HOS AMANDA

2010-02-14 @ 12:04:24
Hej, nu sitter jag hos amanda har sovit här med ese nicole och gianella och vi har haft skit roligt om man inte jämför med att vi somna till en film -.- Vi ska snart gå och äta frukost så jag ska inte skriva mycke. Igår va vi ute gjorde inte så mycke men vi skratta hela kvällen :p Orkar inte skriva haha men jag skriver när jag kommer hem. Puss

BILDER

2010-02-12 @ 13:33:36









 





RSS 2.0